TEMPAHAN UNTUK HARI RAYA PUASA 2011 KINI DI BUKA !

Kepada semua peminat dan dealer Cheese Tart Sedap , tempahan sempena hari raya Puasa 2011 ini kini di buka sehingga 18 Ramadhan . Perisa yang ada untuk musim kali ini ialah :-

1. Blueberry
2. Coklat
3. Strawberry
4. Choco Orange
5. Choco Strawberry
6. Choco Blueberry

Cepat buat tempahan kerana permintaan adalah terhad. Hanya ada 55,000 pcs sahaja untuk hari raya kali ini. Dan kepada dealer-dealer yang terlibat , hadiah menarik menanti anda yang membuat tempahan terbanyak ! Jangan lepaskan peluang ini ...

Thank for all your support.

Monday, August 8, 2011

CHEESE TART UNTUK HARI RAYA? ORDER DARI SAYA !














BLUBERRY CHEESE TART ... tak perlu saya perkenalkan lagi , tengok gambar pon dah boleh tau rasa sedap ker tak :) . Selain itu , terdapat 5 perisa lain yang di jual sempena Hari Raya Puasa 2011 ini iaitu :-

1. Strawberry
2. Chocolate
3. Choco Bluberry
4. Choco Orange
5. Choco Strawberry

Sesiapa yang berminat nak jadi dealer , boleh sms @ call saya di 012-5454828. Saya pasti jika anda buka blog ini , anda telah diperkenalkan oleh rakan anda yang menjadi dealer saya. Cepat buat tempahan sekarang !








No comments:

Post a Comment